Najnowsze trendy w zaproszeniach ślubnych

Trendy w papeterii ślubnej zmieniają się jak w kalejdoskopie, istnieje jednak kilka stałych motywów, które robią furorę już od kilku sezonów.

Przedstawiamy Wam kilka ślubnych motywów, które są modne, eleganckie, a jednocześnie bardzo pomysłowe.

Zaproszenia akwarelowe

Motyw, który był szczególnie chętnie wybierany przez pary młode w ostatnim sezonie. Wyróżnia się spośród wielu innych obecnych trendów prostotą, a jednocześnie ładnym i estetycznym wyglądem. W tego typu zaproszeniach śmiało można dobrać nieco bardziej fantazyjną i odważną czcionkę.

Złoto i srebro

Kolory idealne nie tylko w zaproszeniach na uroczystość organizowaną w stylu glamour. Kolory kojarzące się nam zwykle z bogactwem, przepychem, mogą stanowić idealne uzupełnienie zaproszeń bardzo skromnych, wręcz minimalistycznych, np. w odcieniu bieli. Jeżeli dobierasz czcionkę w odcieniu metalu szlachetnego, musisz pamiętać o tym, aby na ślubnej uroczystości pojawiły się również i inne dodatki o tej samej barwie.

Jevel Tones

Pod tą tajemniczą nazwą ukrywają się kolory kamieni szlachetnych, tj. fiolet, burgund czy też głębokie odcienie szafiru. Na tego typu odcieniach pięknie będzie prezentowała się czcionka w odcieniu złota, srebra, jak również stemple o podobnych odcieniach.

Geometryczne wzory

Idealny motyw dla wszystkich miłośników minimalizmu i porządku na wszystkich możliwych płaszczyznach. Tego rodzaju zaproszenia nie muszą być robione jednak „pod linijkę”, a z odpowiednich figur można układać wiele bardzo fantazyjnych kompozycji. Jeżeli zależy Ci na tym, aby zaproszenia szczególnie się wyróżniały, warto ten motyw połączyć z innym, np. z akcentami w kolorze srebra lub złota.

Infografika

Trendy z internetu przechodzą coraz częściej do życia codziennego, dlatego na zaproszeniach ślubnych pojawiły się również i same infografiki. Dzięki wybraniu takiej formy możemy być pewni, że nasi goście na pewno zapamiętają datę, godzinę oraz miejsce naszego ślubu – infografika to bowiem rozwiązanie, w którym najważniejsza jest przede wszystkim przejrzystość samego komunikatu.